sobota, 1 lipca 2017

370. Lipiec + film: moje początki z bullet journal

Witajcie w pierwszy dzień mojego ukochanego miesiąca, uwielbiam lipiec, bo zawsze kojarzył mi się z wakacjami, piękną pogodą i ... moimi urodzinami! Dzisiaj niestety za oknem sporo deszczu (pada u nas od rana), ale mam dla Was coś na poprawę humoru. Przygotowałam małą niespodziankę, bo udało mi się nagrać kolejny filmik, tym razem opowiadam w skrócie o plannerach, z których korzystałam do 30 maja, oraz pokazuję swój nowy (pierwszy w życiu) bullet journal!


Od 1 czerwca korzystam z notesu marki Leuchttrum, jestem z niego bardzo zadowolona i chyba nie zamieniłabym go na żaden inny notes. Wybrałam limonkową wersję z kartkami w kropki, jest uroczy! Od czasu kiedy w nim planuję swoje dni, widzę same zalety organizacji w bullet journal. Ale o tym napiszę jeszcze nie jeden post, tymczasem zapraszam do obejrzenia filmu o moich początkach z bullet journalem:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)