czwartek, 22 czerwca 2017

367. Delikatne, mediowe kartki - witaj kochane gesso!

Przychodzi taki czas, u mnie najczęściej po "przesileniu"  komunijnym, kiedy typowe dla mnie kartki zaczynają mnie nudzić. Właśnie dlatego jakiś czas temu postawiłam na moje biurko media: gesso, pasty, farby itd - tak żeby mieć je na oku i od tamtej pory powstało już kilka zupełnie nowych i "nie moich" prac. Dzisiaj pokażę Wam kartki, zrobione dosłownie wczoraj, jedna na zamówienie, a druga "przy okazji".

Zaczęłam od papieru - nałożyłam grubą warstwę białego gessa przez cudowną maskę Agaterii (dokładnie ta: klik!), następnie po wysuszeniu pochlapałam papier farbami akwarelowymi marki Renesans. Po dodaniu wszystkich dodatków, a w szczególności po sporej ilości gazy, pokryłam całość delikatną warstwą gessa. Kropkę nad i postawiłam doklejając drobne kuleczki, kamyczki i tak właśnie powstały te kartki:










Ta druga jeszcze jest dostępna w moim sklepie - zapraszam serdecznie, link:
http://artlandsklep.pl/index.php?id_product=57&id_product_attribute=0&controller=product

Marta


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)