wtorek, 20 czerwca 2017

366. Kopertówki dla Agaterii

Witam Was po krótkiej, urlopowej przerwie - nie powiem, ze odpoczęłam leżąc i relaksując się, bo ciężko to powiedzieć wspinając się po śniegu na Rysy, ale było cudownie - taki wypoczynek jest dla mnie najlepszy, góry i wychodzenie na szczyty - co roku się zachwycam  Postaram się wstawić zdjęcia z naszego wypadu już za kilka dni, a tymczasem ...

Chciałam pokazać przestrzenne kopertówki, które wykonałam jako moja kolejna inpiracja dla sklepu Agateria Craft. 
Głównymi dodatkami są powycinane przeze mnie elementy z ozdobnych "pasków' zadedykowanych do kolekcji papierów Magic Dreams. A oprócz nich elementy tekturowe (napisy są z TEGO, niezastąpionego zestawu) i oczywiście papiery Agateria Craft!



Marta

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)