sobota, 15 kwietnia 2017

347. Nowości w Agateri i na mojej kartce

Witajcie w Wielką Sobotę. W ten piękny dzień chciałam Wam przedstawić kolejną inspirację dla mojej ukochanej Agateri. Dotarły do mnie nowości i jestem nimi zachwycona, jeszcze nie zdążyłam na dobre nacieszyć się poprzednimi nowościami, a tu proszę kolejne cuda w moim craft roomie. I na dodatek pojawiły się kolejne ślubne motywy - cudne stemple i tekturki. 
Przygotowałam kartkę ślubną wykorzystując jeden z nowych, obłędnych stempli - tort weselny! Pokolorowałam go markerami Copic, dodałam całą masę tekturek, również z nowości i papiery, które wszyscy dobrze znają - oh hello spring.




Życzę wszystkim spokojnych Świąt Wielkiejnocy, spotkań z rodziną i ciepła.
Marta

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)