środa, 15 lutego 2017

323. Craft Wawa - relacja i art journal

Ten weekend spędziliśmy w Warszawie, gdzie odbywała się Craft Wawa - przyznam, że bawiłam się rewelacyjnie, uwielbiam spotkania scrapkowe, bo mogę spotkać koleżanki po fachu, z którymi bardzo dobrze się znamy.  Poza tym po powrocie mam pełno pomysłów w głowie i jestem pozytywnie nastawiona :)

Tym razem uczestniczyłam w warsztatach u cudownej Agi Baraniak! te warsztaty to był strzał w dziesiątkę, atmosfera była świetna, tworzyłyśmy strony w art journalu, wrócilam bardzo zmotywowana do działania z mediami :)  Dziękuję Aga za .. wszystko! Było mi bardzo miło Cię poznać :) I wrzucam kilka zdjęć mojego art journala:



 


A na koniec jeszcze kilka zdjęć ze zlotu - zdjęcia wykonała Agata Lenc-Brol (dziękuję za fotki). 
Tutaj na zdjęciu z kochaną Agatą z Agateria  Craft, a w tle piękne agateriowe stoisko :)


Trochę sobie pokolorowałam firmowe stemple:


I przyłapana na zakupach pod czujnym okiem męża :)


Dziękuję wszystkim za cudownie spędzony czas!
Marta

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)