poniedziałek, 16 stycznia 2017

311. Filmowa inspiracja, mój orgnizer - DT Agateria

Witajcie! Dzisiaj po raz kolejny inspiruję na blogu Agateria, postanowiłam zrobić mały krok do przodu i nagrałam krótki filmik! Chcę Wam pokazać w jaki sposób przechowuję swoje produkty marki Agateria oraz pokażę Wam mój nowy organizer na maski i stemple. To mój debiut, mam lekką tremę i mam wielką nadzieję, że spodoba Wam się taka forma postu. Zapraszam do oglądania, wysłuchania i komentowania :)


A dla osób, które niekoniecznie chcą obejrzeć film, wstawiam kilka zdjęć organizera. Do stworzenia okładki użyłam papierów z kolekcji Magic Dreams (Agateria). Tym razem postanowiłam dodać trochę struktury, tworząc tło za pomocą masek, pasty strukturalnej, gessa, stempli i innych medii. Ozdobiłam ją mikrokuleczkami, tkaninami, tekturkami, a także pokolorowanym przeze mnie stemplem z najnowszej kolekcji walentynkowej, również z Agaterii :) Tym razem pokolorowałam ją kredkami Faber Castell! To moje pierwsze kolorowanie kredkami, co myślicie? Póki co jestem pod wrażeniem jakości i możliwości tych kredek, ale czy spodobają mi się aż tak jak Copici? Zobaczymy!





To by było na tyle, ściskam Was - Marta

1 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)