sobota, 7 stycznia 2017

307. Nowy rok z nowym plannerem - kilka słów o Heidii Swapp

Zaraz, to już 4 moja przygoda z plannerem, 4 lata z rzędu planuję swoje życie kreatywnie i na kolorowo , w pięknym organizerze i z całą masą naklejek i dodatków. Bardzo to lubię, samo planowanie jest przyjemne, często zaglądam w taki kolorowy kalendarz i co z tym idzie plany idą razem z czynami, a nie są tylko planami! I oto właśnie chodzi, żeby ułatwić sobie życie i zaoszczędzić trochę czasu, zamiast zastanawiania się "co by tu teraz ...", działam!

Zaczynałam od Filofaxa, potem była przygoda z polskim Projekt Planner, w zeszłym roku wybrałam planner od Webster Pages (to był mój najgorszy wybór, nigdy więcej - przy okazji na pewno powstanie wkrótce post z porównaniem poszczególnych plannerów), a w tym roku po długich namysłach padło na Heidii Swapp! Wybrałam biały planner w złote kropki - jest obłędny, sami zobaczcie:


Miałam may dylemat przy wyborze plannera na ten rok, po głowie chodziły mi dwa pomysły. Właśnie ten planner Heidii oraz nowe plannery od Primy Marketing. Jednakże w ostatecznym wyborze pokierowałam się głównie ceną. Uważam, że te od Primy, pomimo, że są równie piękne, mają kolosalną cenę .. Dzisiaj jestem bardzo zadowolona z mojego wyboru. 
To był strzał w 10! 
Planner przyszedł do mnie już na początku grudnia i już w grudniu zaczęłam w nim planować (tak jak pisałam poprzedni planner od WP bardzo mnie zawiódł). Planner od Heidii ma wymiar 20x22cm, wykonany jest z milutkiej eco skórki, obszyty, wygląda na to, że jest porządny. Ma spore kieszonki wewnętrzne na różne drobiazgi. Miesięczne przekładki są piękne, kolorowe i błyszczące, jakość papieru idealna, wzbogacony jest o małe koszulki, takie jak do albumu project life - cudnie, mogę w nich umieścić np. zdjęci!. Jest rozkładówka miesięczna, tygodniowa, a także strona "to do" i that was the best".

 




I kilka zdjęć z rozkładówek grudniowych:







Mam nadzieję, że ten post przypadnie Wam do gustu, a może nawet pomoże w  wyborze plannera? Chciałabym wrzucić więcej postów o planowaniu już wkrótce, chcielibyście? Na co miałabym zwrócić uwagę? Może macie jakieś pytania? Przez 3 lata z plannerami trochę je poznałam, wiem na co zwracać uwagę, tym bardziej, że co roku wybierałam organizer innego producenta :)
Piszcie śmiało! Czekam na Wasze opinie :)

Marta

4 komentarze:

  1. Ja drugi rok działam w Projekt Planner. Zahaczyłam na moment o bujo, ale bardziej w formie eksperymentu - to nie to. Mam nadzieję, że HP spełni Twoje oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładki organizerów Projekt Planner są tak mięciutkie, że można je non stop dotykać :) Ja na razie też w bujo eksperymentuję :)

      Usuń
  2. Wow, bardzo chętnie bym o tym poczytała :D Widziałam ten planner od Heidii, jest piękny, ale ciekawa jestem jakbyś go uplasowała w zestawieniu. No i oczywiście piękne rozkładówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka pomysłów, myślę w niedalekiej przyszłości znajdzie się kilka wpisów o plannerach. Dziękuję :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)