piątek, 16 grudnia 2016

296. Relacja z kiermaszu świątecznego w Gdyniu

W niedzielę, jak pisałam wcześniej, byłam na kiermaszu świątecznym w Gdyni, chciałam Wam pokazać kilka zdjęć właśnie z tego wydarzenia. Zabrakło notesów, sprzedałam wszystkie, które miałam! Kartki też się cieszyły popularnością, jednak najbardziej się cieszę, że spotkałam tyle wspaniałych osób i usłyszałam tak dużo miłych i ciepłych słów! Dziękuję za wszystkie komplementy i cieszę się, że moje prace Wam się podobają :)









Na koniec zdjęcie mojego elektryka :) Jako, że prowadzimy hurtownię elektryczną, nasze stoisko musiało być oświetlone, także wszędzie lampki, paski ledowe, naświetlacze. I dodam, że mój mąż w  trakcie kiermaszu oświetlił mi dodatkowo ten wysoki regał! Każda półka jest już oświetlona, a kartki wyglądają w świetle jeszcze piękniej :)



2 komentarze:

  1. Martuś, wszystko wygląda przepięknie! I Ty wyglądasz przepięknie! :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stoisko, cudne wyroby. Gratuluję. Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)