czwartek, 1 grudnia 2016

289. Grudniownik 2016 i renifer od Wercioakol

Hej! Witam Was w grudniu na moim blogu! Czekałam z niecierpliwością na ten miesiąc, bo jest magiczny, a przy okazji przyznam się, że uwielbiam mróz i śnieg :) W tym roku postanowiłam zrobić grudniownik, czyli album dokumentujący każdy dzień z naszego życia, przez cały miesiąc! trzymajcie za mnie kciuki, żebym była systematyczna :)
Do mojego grudniownika wybrałam bazę miętową z Family Portraits (na początku miał być złoty, ale stwierdziłam, że jasny niebieski będzie idealny do mroźnych wpisów)  - na zdjęciu to ten w samym środku :)


Mam jeszcze coś na dzisiaj, chciałam Was powitać w grudniu z nową, wesołą, świąteczną kartką. Po raz kolejny renifer, jednak tym razem jest to stempel wykonany przez Werciakol! Jest obłędny, a pokolorowałam go markerami Copic.Na kartce widać przepiękne papiery, to najnowsza kolekcja Magicznej Kartki - śnieżne opowieści :)



 Miłego dnia! I do napisania! :)
Marta

1 komentarze:

  1. Piękne prace, perfekcyjne wykonanie, karteczka urocza, reniferek przesympatyczny . :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)