czwartek, 20 października 2016

274 Pingwiny na zimę

Połowa października zawsze oznacza dla mnie rozpoczęcie sezonu świątecznego. W tym roku, pierwsza kartka na Boże Narodzenie jest dosyć prosta, taka w stylu clean&simple. Wybrałam stempel z pingwinem od Lawn Fawn, i pokolorowałam markerami Copic. Napis to stempel ze sklepu Agateria Craft (znajdziecie go tutaj: klik!).



I na koniec mały bonus, zdjęcie, które zrobiłam podczas kolorowania pingwinków :)
 

Ja uciekam, chyba zaraz prosto pod kołdrę, bo mam katar i małą gorączkę .. jeszcze tylko wypiję herbatkę z miodem i cytryną. Życzę Wam przyjemnego wieczoru.
Marta

10 komentarze:

  1. Pingwinki wymiatają :) Zdróweczka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowka zycze! Teraz ta pora, ze przeziebienie lapie. Polecam kilka zabkow czosnku na dokladke. Tez tak sie lecze. Kartka wymiata! Jest przesliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Niestety dzisiaj jest jeszcze gorzej niż wczoraj, chyba zostaje mi już tylko czosnek.

      Usuń
  3. Bardzo lubię takie proste kartki świąteczne :) Śliczne pingwinki :)
    Zdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te słodziaki!! Uwielbiam takie prace. Sama właśnie popijam herbatę z miodem, cytryną i imbirem, świetna na rozgrzanie. Zdrowiej :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)