czwartek, 6 października 2016

268. Wspomnienie lata - ślubna kartka A5

Cześć, witam Was serdecznie :) Ciekawa jestem, czy u Was również jest taka pogoda za oknem, u mnie non stop pada i strasznie wieje, ale cóż, w końcu mamy jesień i chyba trzeba się przyzwyczaić. Choć przyznam Wam szczerze, że nawet się cieszę, bo już w domu pachnie rożnymi herbatkami, cytrynką i miodem! Pycha! Ale dosyć o jesiennych przyjemnościach, powróćmy na chwilę do wspomnień z lata, chciałam Wam dzisiaj pokazać kartę ślubną. Różni się ona od moich pozostałych kartek przede wszystkim rozmiarem, była całkiem spora, bo w formacie A5. 


Użyłam papierów z Galerii Papieru, a śliczna ramka z młodą parą to tekturka ze scrapińca. Oprócz tego masa kwiatów z Wild Orchid Craft i jeden, ten materiałowy, z Primy Marketing.



Do kartki zrobiłam również pudełko, ale nie zdążyłam je sfotografować.
Pozdrawiam, Marta!

1 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)