poniedziałek, 3 października 2016

266. Project life - week 20, 21, 22

Witajcie, chciałam Wam pokazać kolejne wpisy z mojego albumu project life, bo choć album prowadzę regularnie, to już na blogu mam spore zaległości. Pierwszy wpis to tydzień nr 20 i 21, czyli druga końcówka maja. W tych tygodniach rozpoczęliśmy sezon rowerowy, zwiedzaliśmy rowerem okolice Kaszub, a mój M. w między czasie wziął udział w kaszubskim idolu :D Była też zmiana koloru włosów u mnie (choć już obecnie wróciłam do ukochanego blondu) i byliśmy na walce KSW w Ergo Arenie.




Kolejny tydzień, 22, to kolejny wyścig rowerowy mojego taty! Jestem z niego bardzo dumna, regularnie jeździ na rowerze i bierze udział wszelkich rajdach! Tu na zdjęciach rajd Kaszebe Kołem, przejechał ponad 120km! - w wieku 59 lat! Po tym wyścigu było już kilka kolejnych, dłuższych (nawet 180km!). 
Co tu dalej ... pierwszy raz nasza najmniejsza chrześniaczka była u nas na gościnie, jest cudna! No i początek czerwca oznacza naszą rocznicę ślubu :) Oraz w tym tygodniu przypadł również wyjazd do Hamburga.






Niedługo kolejne wpisy! Zapraszam i dziękuję za uwagę :)
Marta

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)