piątek, 29 lipca 2016

252. Project life 2016

To co dzisiaj pokażę? Czas najwyższy pokazać kolejne wpisy w moim tegorocznym albumie project life! 
Jak widzicie poniżej do ozdobienia koszulek używam nie tylko zdjęć, kart do PL, ale również różnych skrawków, tutaj, po prawej stronie umieściłam kawałki papieru A4 z kolorami farb ecoline :) Ta moja paletka powstała podczas warsztatów z Karolą Witczak w Łodzi, gdzie miałyśmy dostęp do wielu, wielu kolorów tych farbek i postanowiłam sobie zapisać numerki tych, które mi się spodobały :)



Kolejny tydzień to kolejna zabawa z farbami ecoline i kolejne warsztaty! Tym razem w Gdyni z Dorotką Kopeć :)




A tutaj bukiet kwiatów komunijnych dla mojej chrześniaczki ..


... oraz oczywiście trochę Agaterii - czyli nowe DT - i ja!!! - oraz kolorowanie nowych stempli właśnie z Agaterii :)


Kolejne wpisy z albumu pokażę już niebawem :)
Zapraszam i pozdrawiam, Marta

2 komentarze:

  1. no nareszcie :D ej fajowo wyglądają takie próbniki :D w ogóle cudny jest Twój PL :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)