niedziela, 19 czerwca 2016

234. Słoneczny tag z Magnolią

Udało mi się w tym roku być na dwóch warsztatach poprowadzonych przez Karolę i Dorotę, fajnie było popracować z innymi materiałami niż dotychczas. Tak fajnie, że zakupiłam kilka nowych produktów i próbuję ich używać na swój sposób. Jako, że już wcześniej zachwyciłam się pastą modelującą, gessem i innymi mediami, przyszedł czas na farbki ecoline - boskie! Zaczęłam tworzyć swoje tła na pracach. Dzisiaj pokażę taga, w którym wykorzystałam ecoline o nr 676 i 506.
Do stworzenia taga użyłam również maski z peoniami z Agaterii, gessa, pudru do embossingu, ramki - tekturki z Agaterii, trochę tkanin, oraz stempla firmy Magnolia, który pokolorowałam markerami Copic.

Taga zgłaszam na wyzwanie w  Craft Heaven Shop - #12 Have fun in the sun! :)





Jak Wam się podoba?
Życzę udanej niedzieli, Marta

5 komentarze:

  1. Wow fabulous tag, love the textures and detail, thanks for sharing with us at craft heaven shop inspiration, hugs Liz xx

    OdpowiedzUsuń
  2. This tag is simply stunning Marta!
    Love the mixed media - Tilda combo!!
    Thanks for playing with us in our monthly Craft Heaven Shop Challenge..
    Hugs, Tina (owner and operator at Craft Heaven Shop)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you a lot Tina for this nice words! :)
      Hugs!

      Usuń
    2. Witaj...trafiłam do Ciebie przez wygraną na tym samym blogu...jak to miło jak dwie Marty wygrywają...dwie polki i nawet nazwiska mamy podobne ha ha :) pozdrawiam i Gratuluje praca cudna :)kocham takie klimaty:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)