czwartek, 26 maja 2016

228. Memory book - week 01

Hej! Wiecie, że jestem fanką wszelkich planerów, notesów i kalendarzy, na dodatek szukam kolejnych rozwiązań na zapisywanie i utrwalanie chwil. Nie tylko przez albumy, project life, tym razem zainspirowałam się zdjęciami na instagramie i postanowiłam stworzyć swój dziennik, w którym będę opisywać wydarzenia każdego dnia. Na zdjęciu poniżej moje dwa najważniejsze "notesy", po prawej ukochany planner od webster pages, z którym się nie rozstaję, a po lewej notes, który wykonała Marysza - czyli mój memory book. 
Obok tych dwóch jest jeszcze kalendarz O TEN, w którym zapisuję Wasze zamówienia :)



Pozwoliłam sobie rozmyć tekst na zdjęciach, bo te notatki są dla mnie prywatne i nie chciałam, żeby cały internet wiedział wszystkiego mnie :)


Będzie kolorowo, a z czasem mam nadzieję, że znajdą się tu moje rysunki :)

Marta

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)