czwartek, 19 maja 2016

227. Inspiracja dla DT Agateria i kurs na easel card

Dzisiaj kolejna porcja mojej inspiracji dla DT Agateria, tym razem nieco inaczej i z małym bonusem, czyli kurem. Przygotowałam szybki kurs na wykonanie kartki typu easel card, zapraszam na bloga Agateri KLIK, gdzie dokładnie opisałam materiały, które użyłam oraz znajdziecie tam również cały kurs.

Kartka prezentuje się o tak:








Co potrzebujemy do wykonania kartki?
- papier (ja użyłam kolekcji Oh hello spring
- bazy na kartkę (u mnie 15x15cm, czyli po otwarciu 15x30cm)
- bazę wyciętą o wymiarze 15x15cm
- nożyczki, klej, taśma dwustronna
- no i oczywiście ulubione dodatki :)

To co, zaczynamy? 



Pracę rozpoczynam od wykonania bazy, ułatwiłam Wam to zadanie i przygotowałam małą ściągę/szablon:





Po rozłożeniu bazy mamy wymiary 15x30cm, jedną połowę zostawiam w spokoju, natomiast na drugiej zaznaczam dwa punkty, dzieląc połowę na prostokąty o wymiarach 8x15 i 7x15, w tych miejscach biguję swoją bazę:


 I możemy złożyć naszą bazę w ten sposób:


Kolejny krok, to naklejenie drugiej, wcześniej przygotowanej bazy (15x15), naklejam ją za pomocą dwustronnej taśmy klejącej:



I baza na kartkę gotowa:


Teraz całość oklejam wybranymi papierami, ja wybrałam oh hello spring 4/6


I czas na moją ulubioną i jednocześnie najbardziej czasochłonną pracę, czyli wybór dodatków i ułożenie kompozycji. Przy okazji, właśnie w tym momencie robi się na biurku największy bajzel :)


Postanowiłam, że kartka będzie z okazji ślubu, więc użyłam stempla "w dniu ślubu". Odbiłam go na białej kartce, a następnie wycięłam wykrojnikiem ramkę:


Mam taki banalny trik, żeby przy użyciu maszynki nic mi się nie przesunęło i było prosto (szczególnie jeśli chodzi o napisy), używam skrawka taśmy washi, przyklejając wykrojnik do papieru, teraz mam pewność, że nic mi się nie przesunie podczas wycinania:


Czas też na stempel z liściem (uwielbiam go!), odbijam go tuszem distress, tak aby mieć efekt niedokładnego odbicia, następnie odbity liść wycinam nożyczkami do precyzyjnego wycinania i liście gotowe: 

Układam kompozycję, używam całej masty kosteczek 3D, aby całości nadać przestrzeni i zaczynam przyklejanie wszystkich elementów:


Kartka gotowa :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)