sobota, 30 kwietnia 2016

220. Zaproszenia na roczek z sówką

Witajcie :) Mam wielką nadzieją, że właśnie odpoczywacie, cieszycie się kilkoma dniami wolnego i piękną pogodą. Ja właśnie jestem już po typowo domowych obowiązkach (zakupy, sprzątanie), i zaczynam się cieszyć kilkoma wolnymi dniami. W tym roku zostajemy na majówkę w domu, na pewno w końcu otworzymy sezon rowerowy, odwiedzimy rodziców i będziemy odpoczywać. Oczywiście będę scrapować! Wpadło mi sporo ciekawych zamówień, które muszę zrealizować. Super! :)

A dziś chciałam pokazać zaproszenia na roczek z sówką, które ostatnio robiłam na zamówienie :) Użyłam pięknych i kolorowych papierów z Galerii Papieru, a sówki pochodzą z Digital Paper.






Słodkie są prawda?
Komu sówkę?

Pozdrawiam,
Marta

1 komentarze:

  1. Ale śliczne :) Widzę dosyć znajome materiały - ostatnio działam na zestawie "Jak we śnie II" i kwiatkach w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)