środa, 9 marca 2016

208. Project life - week 1 i 2

W zeszłym roku po raz pierwszy sięgnęłam po album Projekt Life, w sumie prowdziłam go dość regularnie i zapełniłam go w całości przez cały rok.
W tym roku sięgnęłam po nowy, zupełnie inny album, chcąc sprawdzić się w innym formacie, zeszłoroczny miał koszulki 30x30, a tym roku koszulki są wymiaru 22x29cm. 
Album i koszulki są marki We R Memory Keepers, swoje kupiłam w sklepie scrapki.pl. 

Moje pierwsze styczniowe, wpisy:







Póki co jestem zadowolona z wyboru albumu o tym formacie, ale nie ukrywam, że duży album miał również swoje plusy, uwielbiam go oglądać.
Mam nadzieję, że w tym roku będę jeszcze bardziej systematyczna w uzupełnianiu wpisów.

Trzymajcie się ciepło,
Marta.

1 komentarze:

  1. Super strona :) Dużo nowości! Wszystkiego dobrego na nowym! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)