piątek, 12 lutego 2016

200. Kalendarz, mediowa okładka

Jakoś mi uciekło, żeby podzielić się z Wami zdjęciami mojego kalendarza "roboczego", a już mamy luty :) W tym roku zaszalałam z okładką ozdabiając je przeróżnymi mediami,
Okładkę pokryłam gesso, następnie używając masek naniosłam pastę modulującą, potem zaczęła się zabawa z mgiełkami i stemplami. Kolejnym krokiem było naklejenie ozdobników, czyli w tym wypadku resztek bawełnianych koronek, akrylowych elementów, perełek, drewnianego napisu. Wszystkie ozdoby pokryłam mediami, gessem. Czarne tło uzyskałam dzięki pastelowymj kredkom.





Jestem z niego zadowolona, tym bardziej, że od miesiąca go używam, noszę go w torebce i nic się nie odkleja, za to kocham gel medium!
Lecę oglądać koncert, właśnie się rozpoczął na polsacie - KOMBI :) A na koncercie bawią się moi rodzice :)
Pozdrawiam,
Marta

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)