wtorek, 2 lutego 2016

196. Kawę? uwielbiam!

Moja kolekcja stempli po raz kolejny się powiększyła, tym razem o stempel kobitki z kubkiem kawy.
Podzieliła się nim Maguda, z bloga Spuchlinkowo, która ochodzi pierwszą rocznicę swojego bloga.
Skoro jestem wielka fanką smaku i zapachu kawy nie mogłam się oprzeć i właśnie dzisiaj pokazę Wam swoją pierwszą kartkę z tym stemplekiem.
Kolorowałam oczywiście markerami Copic. Użyłam papierów i kwiatów z Primy Marketing.


Ja uciekam tworzyć dalej, oczywiście przy kubku pysznej kawki z mleczkiem.
Pozdrawiam,
Marta :)

6 komentarze:

  1. Marta! Super! Czekałam na Ciebie też :) śliczna kolorowanka na ślicznej pracy :) Bardzo dziękuję!! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne otoczenie dostała ta Twoja fanka kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ma fajniste, turkusowe spodnie! też się przymierzam do niej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czadowo tak romantycznie :) cudnie wyszło copikami ...ja robiłam promarkerami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)