sobota, 23 stycznia 2016

191. Journal

Próbuję i testuję nowe produkty i media w artjournalu. Ten wpis w moim zeszycie ćwiczeń powstał w wczorajszy wieczór, tworzenie przy lampce wina, tylko dla samej siebie. Żałuję, że tak rzadko to robię i czuję, że wpadnę w nałóg jornalowy.
A wszystko dzięki wspaniałej Marcie Lapkowskiej, dziękuję kochana za inspirację. Oglądając jeden z Twoich filmików po prostu mnie tchnęło. wygrzebałam media: gesso, mgiełki, farby, kredki, stemple .. i powstało coś takiego:








Użyłam/ I've used:
heavy gesso (white) - Finnabair
3d gloss gel - Finnabair
spray mist from Prima Marketing (color blooms)
Lindy's Stamp Gang sprays
stencils - Rebekah Meier Designs
diferent stampps and black ink

Dziękuję za odwiedziny i jestem ciekawa jak Wam podoba się moja jedna z pierwszych prac mediowych :)
Marta

1 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)