sobota, 28 listopada 2015

184. Karki świąteczne w różu

Witajcie,
dziś nie typowe kartki świąteczne, nie typowe bo różowe! W kształcie rękawiczki i bombki. Wykonałam je bez użycia papieru do scrapbookingu, tylko i wyłącznie z papieru do akwareli. Sama zrobiłam tło! I jestem z nich zadowolona :)


Pierwszym krokiem było zrobienie śnieżynek z pasty strukturalnej i posypanie ich brokatem, następnie pobawiłam się mgiełkami z kolorze złotym i różowym. Potem zabawa z dodatkami.



Pozdrawiam i życzę wspaniałego weekendu.
Marta

3 komentarze:

  1. ale ładne, baaardzo mi się podobają !!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne karteczki i mój ulubiony odcień różu. Umieściłam Twoją pracę w grudniowych inspiracjach PC http://pomorze-craftuje.blogspot.com/2016/01/grudniowe-inspiracje.html
    Pozdrawiam Manhi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)