środa, 7 października 2015

176. Glamorous

Są takie prace w scrapbookingu, których zrobienie jest dla mnie dużym, a nawet bardzo dużym wyzwaniem. Jest to np. layout. Pomimo, że scrapuję od bardzo dawna, bardzo rzadko wykonuję lo. Sama nie wiem czemu, chyba główną przyczyną jest strach, że nie wyjdzie idealnie, Ale czy musi być idealnie? No właśnie! Layouty tworzę głównie dla siebie, więc najfajniejsze jest to, że mam pełną dowolność, mogę szaleć i próbować nowych materiałów i produktów.

Do wykonania tego layoutu zmobilizowała mnie Kinga B., która utworzyła wydarzenie na FB - wyzwanie 4xLO - czyli do wykonania 4 scrapy w październiku. Mam nadzieję, że uda mi się zrobić wszystkie 4, a może i Ty dołączysz do wyzwania?

Cała praca wykonana głównie z produktów Primy Marketing. Papiery to kolekcja Garden Fable, również kwiaty pochodzą z tej kolekcji. Stempel Bloom, też Primowy, pokolorowałam kredkami akwarelowymi, również z Primy :) Do tego wszystkiego dodatki z pasmanterii, kwiaty WOC, listki z wykrojnika Magnolii, pasta strukturalna 13arts, mikrokuleczki MS









I jeszcze na koniec zdjęcie zrobione w trakcie tworzenia tej pracy:



Pozdrawiam,
Marta

1 komentarze:

  1. Różowe i kwieciste! Też mam ochotę na coś takiego, jakoś ostatnio z kwiatkami oszczędnie działam, a lubię zaszaleć, może przy następnym LO będzie okazja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)