środa, 19 sierpnia 2015

163. Blejtram - prezent na Ślub

Mam taką małą tradycję, zamiast kartki na ślub daję Młodej Parze w prezencie blejtram ze zdjęciem. Tak było i tym razem, blejtram dla wyjątkowej Pary - Beaty i Witka :)

Do wykonania blejtramu użyłam nowej kolekcji Primy Marketing - GARDEN FABLE (znajdziecie ją w Scrap Butiku). Z tej kolekcji wybrałam zestaw papierów, kwiaty, tagi/etykietki. Papiery popaćkałam białym gesso, a za pomocą maski i pasty strukturalnej porobiłam "wypukłe" wzory na nich. Użyłam też mgiełek, różnych firm. Wysypałam też Glass Gliiter od Finnabair, kolejny, świetny nowy produkt, z którym mam przyjemność pracować :)
Wymiar pracy: format A4







Materiały:
Media: mgiełki, gesso 13arts, pasta strukturalna 13arts, Glass Gliiter od Finnabair
Dodatki: kwiaty Prima Marketing, WOC, strzałka z Retro Kraft, nity, tagi z Primy (Garden Fable), tekturka Magiczna Kartka, przeszycia, i inne :)

Wykonuję blejtramy na zamówienie :) Wystarczy do mnie napisać i podesłać zdjęcie :)

Pozdrawiam,
Marta

1 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)