wtorek, 21 lipca 2015

159. Po pielgrzymce i kartka dla Crafty Moly

Ten weekend był dla mnie wyjątkowy, 19 sierpnia odbywa się odpust w Sianowie, na który wyruszają pielgrzymi z całych Kaszub. To był mój drugi raz. Wyszliśmy w sobotę o 1 w nocy, na miejsce dotarliśmy około godziny 10. Razem około 40 km. Przez całą drogę razem z M. kierowaliśmy ruchem, dlatego cieszę się, że cała nasza pielgrzymka doszła do Sianowa cała i zdrowa, że nikomu się nic nie stało.
Wczoraj jeszcze czułam mięśnie nóg, dziś czuję jedynie kostkę, chyba ją delikatnie nadwyrężyłam :)

Wracając do scrapbookingu, chciałam dziś pokazać delikatnie mediową kartkę, którą wykonałam w ramach DT dla sklepu Crafty Moly. Użyłam przepięknych ramek: serca oraz narożników. 



A na koniec zdjęcie z pielgrzymki do Sianowa - postój w Sierakowicach.
Pozdrawiam! :)


1 komentarze:

  1. Cieszę się, że doszliście cali i zdrowi. Piękna mediowa kartka, delikatna w Twoim stylu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)