piątek, 26 czerwca 2015

156. Stamping Bella

Czy mam swój ulubiony ślubny stempel? Jasne, że tak! To ten z Młodą Parą z firny Stamping Bella - uwielbiam go! Dlatego kolejna ślubna kartka powstała właśnie z użyciem tego stempla. Po raz kolejny bawię się tłem i mediami - tutaj użyłam maski z zawijasami z Agaterii, pasty strukturalnej i kilku mgiełek. Cały opis materiałów pod kartką.



Materiały:
Papiery: UHK Gallery, Melissa Frances
Stempel: Stamping Bella
Kolorowanie: copic
Dodatki: maska zawijasy I Agateria, wykrojnik Rosy Owl, koronka bawełniana, kwiaty Wild Orchid Crafts
Media: pasta strukturalna oraz mgiełki z 13arts

Moja kolekcja stempli Stamping Bella powiększyła się o kolejne 3! Jak tylko znajdę chwilkę będę je kolorować :) Ciekawi? Zapraszam do obserwowania mnie :)

Pozdrawiam,
Marta

2 komentarze:

  1. cudniasta kartka! śliczny stempel!

    OdpowiedzUsuń
  2. super stempel a ogólnie kartka wspaniała

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)