poniedziałek, 22 czerwca 2015

154. Panienka z lisem

Wczoraj wieczorem, na moim profilu fanpage (KLIK) obiecałam, że dziś pokażę kartkę z nowym stempelkiem. To mój pierwszy stempel z firmy Santoro's - GORJUSS, musiałam go mieć, jak tylko zobaczyłam lisy :) Z całą pewnością mam bzika na punkcie lisów i cieszę się, że moja lisia kolekcja się powiększa :) Stempel pokolorowałam markerami Copic. 

Baza kartki to również nowość - po raz pierwszy użyłam nowego wykrojnika Lifestyle Crafts (Frame 5). Do wykonania tej kartki użyłam jednego arkusza papieru! Jest to papier z Magicznej Kartki z kolekcji La Magic Ombre (nr 03). Delikatnie go postarzyłam, dodałam koronki, kwiaty, liście i gesso.


 Środek kartki jest oczywiście również ozdobiony:



Materiały:
papier: Magiczna Kartka - kolekcja La Magic Ombre 03
stempel:  Santoro's - GORJUSS [GOR-907203]
kolorowanie: markery Copic
dodatki: kwiaty Wild Orchid Crafts, gesso 13arts, wykrojniki Prima Marketing oraz Magnolia, tusze distress, wykronik Lifestyle Crafts (Frame 5) 

4 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)