czwartek, 18 czerwca 2015

152. LOVE - layout

Po ostatnich zakupach ( w głównej mierze mediowych) postanowiłam pobawić się technikami. Tym razem dużo większa forma niż zawsze, bo w końcu LO i to w rozmiarze 30x30cm. Jestem z siebie dumna! Pobawiłam się nowymi maskami Agaterii i Crafter's Workshop oraz nowymi (zlotowymi) Glass Glitter (Finnabair) i złotymi płatkami Cosmic Shimmer, użyłam też kilku nowych mgiełek Lindy's.

Do ozdobienia wybrałam jedno z majowych zdjęć, dokładnie z pierwszego grilla, kiedy przyjechała do nas moja siostra. Lubię to zdjęcie, w całym tym "biegu" w życiu wyglądamy tu na wypoczętych i spokojnych :) 
Jako dodatki "niemediowe" w głównej mierze są naklejki z kolekcji I AM, kwiaty Primy Marketing, karty Insta od We R - czyli wielki misz masz :) 





Materiały:
papiery: American Crafts - Dear Lizzy
media: gesso oraz pasta strukturalna 13Arts, Glass Glitter Prima Marketing, złotka Cosmic Shimmer, mgiełki Lindy's Stamp Gang
dodatki: karty Insta Inked Rose We R Memory Keepers, kwiaty Prima Marketing: Coffe Break oraz Isabella, naklejki kolekcja I AM Simple Stories,  naklejki białe MAMBI, tekturka Scrapiniec

Nie wiem czy wypisałam wszystkie materiały, zapewne coś pominęłam :)
Pozdrawiam,
Pejtoon

2 komentarze:

  1. jest niesamowicie piękny! zakochałam się po prostu w tych wszystkich detalach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sajcia! Dziękuję Ci bardzo :) Zawsze mam wielki dylemat przed publikacją LO - robię je tak rzadko - pokazać czy nie? Mam nadzieję, że w końcu przekonam się do LO :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)