wtorek, 9 czerwca 2015

149. Kuferek z perełkami - kartka "sto lat"

W swojej kolekcji papierów mam pełno perełek, arkuszy, których już od dawna nie można nigdzie kupić, ba! Nawet producenci już nie istnieją. Podobną historię ma papier, który użyłam w tej kartce. Mowa o papierze bazowym - w esy-floresy w kolorze niebiesko-beżowym. To papier firmy Lemonade z kolekcji Romantic Melody. Mam jeszcze kilka arkuszy w swoim kuferku i bardzo mnie to cieszy, bo papier jest piękny i elegancki,

W tej kartce użyłam również delikatnego papieru w róże z AltairArt, ozdobiłam go dodatkowo mediami.Dodałam sporą ilość kwiatów z Primy, które delikatnie pokryłam gesso. 


Materiały:
papiery: Lemonade "Romantic Melody", AltairArt
media: gel medium, modeling paste, gesso - 13arts 
maska: Agateria
dodatki: kwiaty Prima Marketing
wykrojniki: serweta Prima Marketing, napis Rosy Owl,  Melinda Corner z Memory Box

4 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)