sobota, 6 czerwca 2015

147. Project life - week 8 i 9

Nie wiem jak Was, ale mnie pogada +20 nastraja bardzo pozytywnie, mam coraz to więcej energii i coraz więcej pomysłów w głowie :)  Kiedy ja to wszystko zrealizuję?

Dzisiaj zapraszam do obejrzenia zdjęć kolejnych tygodni [ 8 oraz 9 ] z mojego albumu Project Life. Pierwszy wpis to pierwszy tydzień maja, a na zdjęciach głownie nasz wypad majówkowy i piękna Ustka. Do ozdobienia wpisu użyłam głównie naklejek, kilku kart PL - wszystko w dość stonowanej kolorystyce, i nie mogło się obejść się bez motywu pasków, które zawsze kojarzą mi się z nadmorskimi klimatami.




W kolejnym tygodniu mieliśmy wspaniałych gości, był też grill i masa śmiechu. Ach tak i obcięłam sobie grzywkę - co widać na ostatnim zdjęciu. Grzywka towarzyszyła mi przez większość mojego życia, od dzieciństwa, więc to taki mały powrót i próba odmłodzenia :) W tym wpisie jest więcej koloru - róż i intensywny błękit zdominowały całość.



Już za tydzień wybieram się na zlot w Warszawie - nie mogę się doczekać! Ciekawe kogo tam spotkam? Kto się wybiera?

Pozdrawiam,
Marta

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)