czwartek, 4 czerwca 2015

146. Album Julie Nuuting

Każdy piątek w mojej pracowni różni się od wszystkich innych dni. To właśnie w piątki wszystkie zamówienia odkładam "na później" i robię coś dla siebie, lub coś zupełnie innego. W ostatni piątek wzięło mnie na media i na .. lalę Julie Nutting. Tym razem lalę pokolorowałam markerami Copic i w porównaniu z poprzednimi, ta jest dość "płaska" :) 

Sięgnęłam po papiery i dodatki (tagi) z kolekcji 7dots studio, kolekcja Illumination. Całość wytuszowałam distressem vintage photo, a na okładce zabawiłam się delikatnie z pastą modelującą 13Arts i mgiełką bloom z Primy Marketing.




Albumik jest malutki, bo ma wymiar 10x15cm i składa się w sumie z 10 kart. Karty w środku ozdobione są tylko tuszem i stemplem. 

Materiały:
papiery: 7dots studio "illumination"
stempel: Julie Nutting - Prima Marketing
kolorowanie: Copic markers
media: gel medium, modeling pasre - 13arts, mgiełka Color Bloom Prima Marketing
maska: Agateria
dodatki: koronka, kwiaty Prima Marketing i WOC
wykrojniki: serweta Prima Marketing, napis Rosy Owl

Mój długi weekend wcale nie jest taki długi, jutro firmę otwieram  normalnie, sobota też, ale nie omieszkam się bawić i relaksować :) Dziś scrapbooking i realizacja Waszych zamówień. A Wy jakie macie plany na wieczór?

Pozdrawiam,
Marta

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)