piątek, 29 maja 2015

143. Zgrany duet.

Czasem lubię zaszaleć i łączyć różne techniki, usiąść na spokojnie i wykombinować coś zupełnie innego, a jednocześnie dalej mojego. Choć słowa "na spokojnie" powodują dziwny uśmiech na mojej twarzy - bo np. wczoraj,a raczej dziś siedziałam w pracowni do 2 nad ranem. Tak, tak dziś jestem niewyspana, ale dam i daję radę :)

Media - powoli oswajam się z mgiełkami i innymi preparatami. Najgorzej jest z cierpliwością , czekanie aż wszystko wyschnie jest stanowczo za długie, a i chciałabym, żeby moja nagrzewnica chodziła kilka razy szybciej :) Jednak w prace mediowe staram się wpleść mój styl - słodką kolorystykę i .. ? Tak! Moje kolorowanki.
Zarówno media, kolorowanki, masę wykrojników możecie zobaczyć na ślubnych kartkach, które prezentuję poniżej.


W głównej roli stemple Stamping Bella, markery Copic, tekturki Crafty Moly oraz .. nowy nabytek - maska z Agaterii :) 
Co do masek tej firmy - piękne wzory, dobra jakość i .. łatwość przechowywania (mają dziurki do wpięcia w segregator) - to wszystko przemawia na wielką korzyść i pochwałę dla producenta :) 

Podobna kartka już była [o tutaj],  ale tak się spodobała, że Klienci poprosili mnie o wykonanie podobnych. Zmieniłam delikatnie kolorystkę i dodatki:





To fakt na biurku nie ma ani porządku, ani tym bardziej miejsca na tworzenie - tak więc kleję na kolanie i w powietrzu :) Też się da!


Jestem ciekawa czy scrapowanie w powietrzu i na kolanach przydarza się tylko mi?

Materiały:
papiery: zbiór różnych z pudełka z resztkami
stempel: Stamping Bella
kolorowanie: Copic markers
media: gel medium, modeling pasre - 13arts, mgiełka Color Bloom Prima Marketing
maska: Agateria
dodatki: kwiaty z WildOrchidCrafts, tekturki Crafty Moly
wykrojniki: Spellinders, Rosy Owl,

Pozdrawiam,
Marta - Pejtoon

3 komentarze:

  1. Marto, Marto! I co ja mam z Tobą począć? No przecież ja planowałam podobną kartkę w kompozycji! I z tym stempelkiem! Na szczęście nie mam takich papierów, ani takiego kwiata ani takiej maski. Może wyjdzie bardziej mojsza niż twojsza :D :D
    Cudne te karteczki! Piękny, twórczy bałagan! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kartki. Twoje kolorowanki są niepowtarzalne. Mediowanie wciąga... fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne kartki:) cudne kompozycje i cudnie pokolorowany stempel!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)