poniedziałek, 25 maja 2015

140. DT Crafty Moly - torebki na dzień dziecka

Witajcie! 01 czerwca zbliża się wielkimi krokami! To moja ulubiona data! Bo oprócz tego, że to dzień dziecka, to również dzień urodzin mojej chrześniaczki i dzień w którym obchodzę rocznicę ślubu. Będziemy świętować na całego :)


Dziś w ramach mojej inspiracji dla sklepu Crafty Moly przygotowałam dwie torebeczki na prezenty na dzień dziecka. Moją inspirację można obejrzeć na blogu sklepu CM [klik] 
Torebki są delikatnie ozdobione tekturkami Crafty Moly, do pierwszej torebki dodałam tekturkę parasolkę, a do drugiej urocze, tekturowe kwiatuszki




Na torebkach umieściłam też stemple firmy Whimsy Stamp, które pokolorowałam moimi ulubionymi markerami - Copic. Nie chcę póki co zdradzać szczegółów, ale jeśli chodzi o te markery - oj będzie się działo :)





TOREBKI MOŻNA KUPIĆ TUTAJ {KLIK} 


Torebeczki nadają się również na prezent urodzinowy lub po prostu bez okazji - dzieci na pewno się ucieszą, a już za kilka dni wersja dla chłopców :) I na koniec zdjęcie zrobione podczas kolorowania stempli:



2 komentarze:

  1. Torebeczki świetne!!!
    A okoliczności kolorowania stempli bardzo smakowite:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł! A torebeczki piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)