poniedziałek, 18 maja 2015

138. Copic & Projekt Planner

Dzień dobry:) Ciekawi jesteście co słychać w moim plannerze?  W takim razie zapraszam do obejrzenia zdjęć (a jest ich sporo).

W tym tygodniu jest kolorowo, zrobiłam przekładkę, umieściłam bilet z autobusu ( taki miałam kaprys, bo rzadko kiedy wracam autobusem do domu ). 
Oczywiście na pierwszy rzut oka rzuca się napis copic - we wtorek otrzymałam przesyłkę z moimi nowymi markerami, stale powiększam swoją kolekcję :)




Na drugiej stronie na przekładce umieściłam najważniejsze zadania do zrealizowania w tym tygodniu. Jak widzicie jedno z nich do przesadzenie pomidorów – zasadziłam w doniczce nasionka pomidorów koktajlowych, i coś za gęsto mam je posiane, boję się, że nie urosną J




Cały post + dodatkowe zdjęcie oraz opis materiałów jakie użyłam znajdziecie na blogu sklepu Projekt Planner, bo dziś przypada moja inspiracja w ramach DT :)

Na koniec wspomniane nowe Copic'i:





0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)