poniedziałek, 27 kwietnia 2015

123. Urodzinowa dla nastolatki

Czas na mały przerywnik pomiędzy ślubnymi i komunijnymi postami. Co powiecie na kartkę urodzinową dla nastolatki z kolorowanym przeze mnie stemplem od Mo's? Zrobiłam ją na papierach różnych firm, z pudełka z większymi "resztkami" obszyłam, dodałam piękne kwiaty Wild Orchid, trochę dodatków.

Stempel pokolorowałam markerami Copic - z efektu jestem bardzo zadowolona :)




Masz pomysł, komu ją podarować? Nie wahaj się! To jedyna, niepowtarzalna sztuka, dostępna TUTAJ.


Kartkę zgłaszam na wyzwanie w Copic challenge  "Feathers or fur"

2 komentarze:

  1. Piękny, mocny akcent stanowi ten stempel zdziewczyną :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. It's gorgeous!!! Beautiful colours!
    Thanks you so much for joining our challenge at Copic Marker Europe!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)