piątek, 17 kwietnia 2015

116. Na moim biurku .. notesy.


Na blogu sklepu Projekt Planner ruszyłyśmy z nowym wyzwaniem. Tym razem w roli głównej notesy.

Moja kolekcja notesów jest bardzo skromna, mam 4 ( plus jeszcze kalendarz firmowy format A4). Każdy z nich ma swoje przeznaczenie i każdy z nich jak widzicie poniżej na zdjęciu jest przeze mnie używany:


Mam 2 plannery, które świetnie już znacie, jeden do planowania życia osobistego (pudrowy róż) oraz drugi ( różowy filofax), w którym zapisuję wszelkie sprawy związane z scrapbookingiem  m.in. Wasze zamówienia :)  O filofaxie nie długo poświęcę osobny post, bo trochę go przerobiłam, zmieniłam i dodałam strony, które sama zaprojektowałam.

Oprócz plannerów są 2 notesy:
- copic book, o którym już pisałam w tym poście
- oraz ten mniejszy z lisami na wszelkie zapiski i bazgroły :)




A jaka jest Wasza kolekcja notesów? Macie tylko te co używacie, czy nazbierało się ich całkiem sporo? A może je kolekcjonujecie?

Zapraszam też na wyzwanie - wystarczy zrobić zdjęcie swojej notesowej kolekcji, więcej szczegółów tutaj.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)