piątek, 3 kwietnia 2015

108. Copic book & planner

Po raz drugi w tym tygodniu przypada moja inspiracja dla sklepu Projekt Planner. Dzisiaj pokazuję drugą stronę wiosennej przekładki i końcówkę tygodnia, jak widać nie mogło zabraknąć pisanki, kurczaczka i zajączków:



Stałam się również szczęśliwą posiadaczką notesu, wykonanego przez Maryszę specjalnie dla sklepu Projekt Planner. Jak go zobaczyłam - oszalałam z radości, bo jest miętowy! Od razu miałam na niego pomysł!
Postanowiłam wykorzystać go jako swój COPIC BOOK, czyli miejsce, gdzie będę kolorować swoje stemple, próbować nowych kombinacji kolorystycznych, zapisywać nr markerów, które użyłam. Jednak chcę, żeby copic book, był dla mnie czymś w rodzaju portfolio. Kocham kolorować, kocham Copic'i  i cieszę się, że w końcu będę miała coś dla siebie :)


Spis i linki wszystkich materiałów, jakie użyłam w tej inspiracji, znajdziecie na blogu Projekt Planner, tutaj.

Dziękuję za odwiedziny :)


2 komentarze:

  1. Świetna praca, wspaniała :) pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)