poniedziałek, 9 marca 2015

94. Planner i digi do ściągnięcia.

Witam po weekendzie :)
Mam dla Was małą niespodziankę - przygotowałam kolejne digi do ściągnięcia, wydrukowania i wykorzystania w plannerach lub organizerach :)

Jednak zacznę od mojej inspiracji dla DT Projekt Planner, która właśnie dziś ukazała się na firmowym blogu: tutaj.

Przygotowałam w swoim planerze przekładkę - typowo scrapkową - dzięki której bardzo łatwo i szybko trafię do zamówień, pomysłów, mapek, i innych rzeczach związanych ze scrapbookingiem.


Pierwsza część, ta którą dziś pokażę to zamówienia. Czyli najważniejsza dla mnie sprawa, którą muszę mieć zawsze pod ręką. Aby wszystko ładnie się komponowało, przygotowałam swoje własne strony do plannera! Zawierają one 3 rubryki: informacje, kontakt, oraz termin i cenę.


Z chęcią się z Wami nimi podzielę, ściągajcie, drukujcie, ale nie usuwajcie znaku wodnego i proszę Was o informację, jeśli skorzystacie z tych plików :) Z radością obejrzę je w Waszych plannerach i organizerach.

W rubryce informacje zamieszczam wszystko co muszę wiedzieć o zamówieniu, ilości, dokładnie co ma być zrobione, kolorystykę itp. Następnie wpisuję dane osoby zamawiającej, a w ostatniej rubryce określam cenę za zamówienie i termin, do którego muszę je wykonać :)

[na zdjęciu zakryłam chmurką dane klientów] 


Na blogu projekt planner znajdziecie również zdjęcia rozkładówki z tego tygodnia :)


Pozdrawiam,


1 komentarze:

  1. świetna sprawa :) fajne digi- jeśli w moim posiadaniu będzie kiedyś planner to na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)