wtorek, 3 marca 2015

91. Ślubna z stemplem Stamping Bella

Kolejna kartka z pokolorowanym przeze mnie stemplem. Tym razem stempel firmy Stamping Bella i kartka ślubna.

Jak możecie zobaczyć, w tej kartce użyłam również techniki mix-media. To moje po-warsztatowe próby wcielenia preparatów mix media w moje prace. Użyłam tutaj maski oraz pastę moelującą do uzyskania wypukłej faktury, delikatnie ozdabiając całość mgiełkami w kolorze turkusowym i żółtym. Użyłam też gesso do kwiatów, dodałam im lekkości :)





Materiały:
papiery: Studio75, MME
stempel: Stamping Bella (uptown couple Brett and Brenda get married)
markery Copic: E0000, E13, E25, W-0, C-3, YR00, R20, RV21, YG21
wykrojniki: serweta, liść Magnolia
dodatki: tekturka - border z Crafty Moly
media: gesso, gel medium, mgiełki - wszystko od 13arts

Kartkę zgłaszam na wyzwanie nr #118 w Cardabilities, zrobiłam ją do mapki. Mapkę obróciłam w pionie :)
This' my entry for challenge no. 118 at Cardabilities - I've turned this sketch :)


Pozdrawiam,
Marta

3 komentarze:

  1. fantastycznie wyszło ;D podobają mi się mediowe akcenty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, uroczy stempel :)
    Bardzo mi się podoba mediowanie - dyskretne, ale nadające ciekawego charakteru :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cardabilities :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie skomponowana kartka, cudny obrazek :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)