poniedziałek, 16 lutego 2015

83. Wyjątkowy Chrzest Święty

W każdą pracę wkładam 100% swojego serca, robienie każdej z nich daje mi masę szczęścia. Jednak tą kartkę na Chrzest robiłam z wyjątkową radością. Dlaczego? Pani, która ją zamówiła od pierwszego wejścia do mojego sklepu emanowała takim ciepłem i taką radością, że musiałam wykonać coś specjalnego :) Żeby takich ludzi było jak najwięcej, po prostu szczęśliwych i życzliwych, mała Hania ma wspaniałą Matkę Chrzestną. A ja sobie życzę więcej takich Klientek :)



Kartkę zdobi piękny, tekturowy napis od Crafty Moly.



I na koniec mała ciekawostka :) Do kartki użyłam papieru od Melissy F., który przeleżał u mnie ładnych parę lat - zawsze było mi go szkoda :) Sami spójrzcie na rok produkcji:


Tak tworzę i siedzę w scrapbookingu już tyle lat, dokładnie od 2007 r.
Pozdrawiam,
Marta

1 komentarze:

  1. wow, to już naprawdę bardzo długo scrapujesz ;D
    a kartka faktycznie niezwykła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)