czwartek, 5 lutego 2015

76. Lisia zakładka - organizacja plannera

Tyle się dookoła dzieje, ale mam dziwne wrażenie, że wszystko ogarniam, tak jakby doba stała się dłuższa. Przecież to niemożliwe! A jednak, na wszystko co zaplanuję znajduję czas! Myślę, że to zasługa mojego różowego cuda - planner. Sekret tkwi w planowaniu i w organizacji! Bo przecież nie tracę czasu na zastanawianie się co miałam jeszcze zrobić, a dzięki temu, że planuję na kolorowo chętniej zaglądam i chętniej wpisuję wszystkie zadania i cele. Polecam Wam tą metodę :)



Dziś przygotowałam lisią zakładkę, w ramach projektu dla DT Projekt Planner. Zapraszany wszystkich serdecznie do udziału w naszym 1 wyzwaniu! Są nagrody, a i temat całkiem przyjemny, bo należy wykonać zakładkę do plannera!

Moja zakładka oczywiście z lisem, jednak tym razem lisek jest 100% mój, sama go namalowałam i pokolorowałam :) Jest taki, jakiego sobie wymarzyłam - słodki i rudy :) Liska umieściłam na etykietce, umieściłam w niej nity, aby zakładka była trwalsza i się nie psuła :) Ozdobiłam brokatowym napisem FOX i badzikiem. Materiały pochodzą ze sklepu Projekt Planner.





Użyte materiały:
naklejki: złoty alfabet, ozdobne etykietki z We R
kolorowanie: marker Smash, markery Copic, marker Sharpie

Pozdrawiam,
Pejtoon

Zapraszam Was na bloga firmowego, po więcej informacji na temat naszego wyzwania! Spróbujecie?
[kliknij w zdjęcie poniżej] 

4 komentarze:

  1. jak Ty wspaniale rysujesz! zazdroszczę umiejętności, sama chciałabym mieć, coś tak ładnego w swoim kalendarzu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Mru nie rozśmieszaj mnie :D Wyszło koślawo - stawiam pierwsze kroki w rysowaniu :D

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)