środa, 4 lutego 2015

75. Mini album - parawan

W miniony weekend sklep Scrap Butik obchodził swoje 3 urodziny! Z tej okazji przygotował sporo atrakcji, m.in. była możliwość scrapkowania z Enczą :) Fajnie jest tworzyć w towarzystwie :)
I dziś chciałam właśnie pokazać album, który wykonałam podczas wspólnego scrapowania.



Pierwsza strona parawanu (na okładce umieściłam stempel Primy Julie Nutting) :


I kilka zbliżeń:



Na drugiej stronie parawanu, m.in. serwetka z wykrojnika Primy Marketing, a napis let's snow pokryłam grubą warstwą cudnego brokatu od Marthy Stewart (cała lista materiałów wraz z linkami pod zdjęciami, na końcu posta).
 




I na koniec zdjęcie z góry:


Pracę zgłaszam na konkurs w Scrap Butiku :)

Materiały:
papiery: Teresa Collins  z kolekcji Life Emporium z Scrap Butiku
stemple: Julie Nutting z Scrap Butiku 
wykrojniki: Prima Marketing (serwetka), Magnolia
dodatki: karty PL Studio Gold (Scrap Butik), tagi wycięłam z papieru kraftowego, gesso, distress ink vintage photo, brokat Martha Stewart (kupiony również w Scrap Butiku), kryształki i inne dodatki

Użyłam też sporo materiałów, które pozostały mi z warsztatów z Gosią, o których pisałam w tym poście :)

Pozdrawiam,
Pejtoon

8 komentarze:

  1. Ja też brałam udział w tych warsztatach, ale mój parawanik czeka na dokończenie :P
    Za to Twój jest niesamowity! Piękne zdjęcia idealnie oprawione, a do tego świetny stempel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) I czekam z niecierpliwością na Twój parawan :D

      Usuń
  2. kapitalnie Ci wyszedł ;D najbardziej mi się podobają te błyszczące elementy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mru :D Muszę Ci się przyznać do czegoś .. ostatnio pokochałam brokat :D Na szczęście tylko w scrapkowych pracach! :)

      Usuń
  3. Rewelacyjnie się prezentuje!!!! Bardzo fajnie wpasowałaś laleczka! Całość świetnie ze sobą gra!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)