poniedziałek, 26 stycznia 2015

71. Natchnienie i art journal.

Nadszedł ten moment, wyszperałam u rodziców rozpadającą się książkę i postanowiłam nadać jej drugie życie. Staram się rozwijać i poznawać nowe produkty i techniki, bawić się i zapomnieć ... w sztuce.  Jest mój, tylko mój.


"Istnieje coś takiego jak natchnienie.
Najłatwiej je znaleźć działając."
-Pablo Picasso-

Praca wykonana do wyzwania w scrapki-wyzwaniowo TAJEMNICZE OPOWIEŚCI


Mi się podoba, cudowna terapia na smutek, chlapanie, mazanie, malowanie. Coś pięknego. Co więcej, idę krok dalej! Zapisałam się na warsztaty w Warszawie prowadzone przez Ayeedę. Czuję się rewelacyjnie!





Użyłam:
- produkty 13arts: gesso, ayeeda mist pastel yellow, ayeeda ink black
- inne: medium do decupage, resztki papierów, wycinek z gazety, mgiełka Prima Marketing ColorBloom - peony,  

Pejtoon

6 komentarze:

  1. kapitalny :) ma w sobie coś przyciągającego wzrok ;)
    a cytat sobie od siebie spisuję, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykłe strony, bardzo tajemnicze i zwiewne ♥
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Great Art journal page! :)

    Thank you for playing along with us at Scrapki-Wyzwaniowo

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne strony! Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu w scrapki-wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie nawarstwienia! Dziękujemy za udział w wyzwaniu scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow....i don't speak your language and i arrived here from another blog but your page is wonderful! :) I love art journaling :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)