sobota, 24 stycznia 2015

69, What's on my desk?

Lubię oglądać zdjęcia biurek innych scraperek, motywują mnie i inspirują, dlatego dziś chciałam Wam pokazać kawałek mojego biurka i mojej rzeczywistości. Witajcie u mnie :)
Postaram się co jakiś czas robić zdjęcia z mojego scrap corneru :) Chcecie?

Dziś na moim biurku:
KAWA - bez niej scrapowanie nie wychodzi :) Zapach i smak pobudza do działania :)

PLANNER - sobotni poranek rozpoczynam od zapisania w organizerze najważniejszych zadań na przyszły tydzień :) Do niego taśmy washi, pisaki i naklejki :)

COPIC - dziś dzień kolorowania :) Jedna kartka już gotowa, teraz będę kolorować dalej. Policzyłam moją kolekcję tych markerów, wyszło 75 - no właśnie mało! :)

Paa, będę w poniedziałek z czymś innym niż kartka, zapraszam :)
Pejtoon

1 komentarze:

  1. dobry pomysł na posty :D ja też lubię podglądać inne blogerki ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)