środa, 21 stycznia 2015

66. Planner i rozkładówka

Kto zatęsknił za moim plannerem ręka do góry :) Oto rozkładówka z poprzedniego tygodnia ;)
Więcej o niej (plus dodatkowe zdjęcia i lista materiałów) na blogu sklepu Projekt Planner.
Serdecznie zapraszam :)







Bardzo dziękuję za miłe słowa :)

Szczególnie dziękuję Agnieszce (AgaP) - tak faktycznie chyba coś w tym jest :) Ten wpis też i kolorowy i zakecony :) Przeczytałam Twoje słowa mojemu mężowi i zadałam mu pytanie "czy faktycznie jestem zakręcona?" - dziwnie spojrzał na mnie - to znaczyło, że jestem :)
Mru - sówkę zdobyłam w Londynie jak byłam, to był zestaw 2x sówka, 2xkwiatuszek i 1x lis za grosze go kupiłam :)

Pozdrawiam,
Marta :)

1 komentarze:

  1. ja zatęskniłam! fantastyczny jest :D też muszę zacząć tak planować :D
    szkoda, że zagranicą :( a tak jeszcze w ramach męczenia Cię :D filcowy lisek to skąd? :D bo jego też uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)