środa, 14 stycznia 2015

64. Nowe DT Projekt Planner!

Na ten dzień czekałam bardzo długo! 
Obserwatorzy i stali goście mojego bloga, wiedzą, że już w zeszłym roku zabrałam się za planowanie, organizację swojego czasu i życia. Tyle mam na głowie, że nie sposób wszystko zapamiętać. Na początku było trudno, ale z czasem planowanie weszło mi w nawyk, Oczywiście, jako scraperka, musiałam moje planowanie trochę podrasować :) Musi być kolorowo, słodko i wesoło, co widzieliście już w poprzednich postach


Ten rok planuję od samego początku z nowym organizerem/plannerem!


Znalazłam PLANNER idealny! Gdzie? W sklepie Projekt Planner! Dla którego mam zaszczyt projektować, inspirować i prowadzić bloga firmowego (kolejne obowiązki do zapisania :) ) 
Oprócz plannerów, w sklepie dostępne są dodatki/akcesoria :)
Planner jest idealny gabarytowo, wizualnie (są różne kolory), jakościowo, i przede wszystkim jest bardzo praktyczny, Ma pełno kieszonek, które są niezbędne do schowania naklejek, dodatków, ważnych pamiątek, Co więcej? Rozkład tygodniowy, miesięczny, notes, możemy w nim zaplanować wydatki i nasze finanse. 

Tutaj znajdziecie link do sklepu:
A tutaj link do mojej pierwszej inspiracji na blogu firmowym :)

Tak wygląda mój planner na moim biurku:




A tak wygląda jego pierwsza, strona, o której więcej przeczytacie tutaj :) Zapraszam!




Jestem jedną z 5 projektantek w DT Projekt Planner, jedną już mogliście poznać, Basię! Kolejne poznacie w najbliższe dni! Zapraszam Was na firmowego bloga, oj będzie się działo!

Marta

9 komentarze:

  1. wiedziałam, że się dostaniesz do tego DT! idealnie się tam nadajesz :) gratuluję :*
    a początkowa strona świetna :D nie mogę się doczekać kolejnych :D
    a skąd ten spinacz z sową? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mru :)
      A spinacz ze sową zdobyty w Londynie w sklepie coś alla nasz empik :) Dodam, że za grosze :)

      Usuń
  2. Gratuluję DT. :)
    Pierwsza strona plannera wygląda świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję DT! A ten planner to mam wrażenie, że oddaje Ciebie- kolorową i zakręconą ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie posty! :) świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam częściej :) Planner będzie się często pojawiał w moich postach :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)