środa, 31 grudnia 2014

58. PODSUMOWANIE 2014

To pierwsze podsumowanie na tym blogu, dziś ostatni dzień w roku, dlatego postanowiłam wrócić na moment do prac, z których jestem wyjątkowo dumna, i które powstały właśnie w tym roku.

Cały rok był dla mnie niezwykle udany, pełen wrażeń, doświadczeń i sukcesów. Zaczynając od otwarcia mojej własnej firmy w marcu, przez świetne weekedny w Londynie i Karlskronie. 
Straciłam też 30 cm włosów, biorąc udział w akcji fundacji Rak'n'Roll :) To było coś!

Było też sporo sukcesów scrapbookingowych. 
W czerwcu rozpoczęłam nową przygodę z tym blogiem, otworzyła się nowa furtka i tym sposobem mój blog ma już pół roku. Rozkochałam się w nowych materiałach, nowych technikach, Oczywiście dalej pozostaję fanką markerów Copic i wszelkich stempli :)

Na pierwszy rzut, nowa miłość stemple Julie Nutting oraz warstwy. Zakochałam się w lalach i nic na do nie poradzę, myślę, że w Nowym Roku, dalej będzie sporo prac z nimi! A wszystko dzięki Gosi S., którą mogłam po długim czasie w końcu spotkać ponownie :)


Kolejną nowością w tym roku okazał się dla mnie planner, mój kalendarz jest słodki i kolorowy, a dzięki temu jestem bardziej zorganizowana i .. uśmiechnięta, bo trudno się nie uśmiechać skoro w kalendarzu tyle kolorów :) Obiecuję, że w tym roku mojego plannera będzie dużo więcej na blogu :)
Rozpoczyna się nowa przygoda w tym temacie, ale na razie więcej szczegółów nie mogę zdradzić!

Powstały też albumy, kilka LO, oraz rozpoczęłam przygodę z Project Life. Mam nadzieję, że w roku 2015 będę systematycznie uzupełniała swój PL :)


No i powstało pełno kartek, które rozchodził się jak ciepłe bułeczki. Mam nadzieję, że i w 2015 r. będą się cieszyły takim, a może i jeszcze większym zainteresowaniem :)


Dziękuję wszystkim, którzy mnie odwiedzają, obserwują i komentują :)
Życzę szczęśliwego Nowego Roku!
Do zobaczenia!
Marta - Pejtoon


4 komentarze:

  1. Cudownie, kolorowo, optymistycznie! Niech taki będzie 2015 rok! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnóstwo pięknych prac powstało kolorowych i pełnych enegrii!
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego Marta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace :) Dziękuję za odwiedziny. Wszystkiego dobrego w Nowym 2015 Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)