poniedziałek, 15 grudnia 2014

53. Po warsztatach - Julie Nutting

Tak jak obiecałam, mała relacja z warsztatów w Szczecinie z Gosią S. W sobotę wyruszyłam z samego rana, o 4 miałam pobudkę, a po 5 siedziałam już w pociągu. Nie obyło się bez problemów z PKP, w obie strony. Pociąg był punktualny, ale .. gorzej z pracownikami tej firmy. Nikt nic nie wie, mam wrażenie, że każdy kontroler biletów ma inny regulamin. Ale ok, nie będę opowiadała o pkp, bo uwierzcie szkoda nerwów i słów :)

W samym Szczecinie było bardzo twórczo, wesoło i cudownie! Warsztaty były fantastyczne, atmosfera rewelacyjna, a Gosia? - a Gosia jak zwykle - genialna i kochana! Bardzo się cieszę, że byłam i mogłam się nacieszyć tym cudnym towarzystwem :)
A Tobie Gosiu bardzo dziękuję za wszystko :) I mam nadzieję, że niebawem znów się zobaczymy!

Na warsztatach bawiłyśmy się stemplami Primy -  Julie Nutting, wykonałam taga świątecznego, który już zdobi mój scrap kącik :) Jest bardzo błyszczący, brokat sypnięty wszędzie :D






Zgłaszam swojego świątecznego taga na wyzwanie w:
*Fifi Rifi, wyzwanie 6 - zdobimy się na święta
* przyda-sie.pl - wyzwanie grudniowe




I kilka zdjęć z warsztatów [ zdjęcia wykonane przez Gosię S. - zakaz kopiowania ]


Tak, tak nawet sweter mam w lisy :D
Pozdrawiam,
Marta

3 komentarze:

  1. Noooo! Pięknie przyozdobiona! Prawdziwie kobieca ozdoba:) Dziękuję za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca! Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale elegancko!! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Przyda się!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)