sobota, 13 grudnia 2014

52. Prezent dla Gosi S. - butelka z procentami :)

Hejka!
Jak dobrze jest móc zaplanować posty do publikacji, żeby same wskoczyły na bloga, wtedy kiedy chcę :)

W tym momencie powinnam być w pociągu, gdzieś między Szczecinem a Gdańskiem. Mam nadzieję, że na pociąg zdążyłam. Wracam pewnie z wielkim bananem na twarzy. Sobota spędzona w Szczecinie w doborowym towarzystwie na warsztatach z Gosią S.
Z Gosią znamy się już od kilku lat, bardzo ją cenię i jej twórczość i ją, po prostu. Jest kochana i wiecznie uśmiechnięta, pełna energii i zawsze można na nią liczyć.
Postanowiłam przygotować dla Gosi mały prezent :) Ozdobiłam buteleczkę z nalewką na wieczorne scrapowanie :) Nalewka jest 1 klasy, tego jestem pewna, bo zrobił ją mistrz - czyli mój tata :Gosiu na zdrowie :)

Wykorzystałam papiery PION design, cudną ramkę tekturową od Crafty Moly, wstążeczki, koronki, wykrojniki Magnolia, oraz oczywiście stempel Magnolii, który pokolorowałam markerami Copic. 





Mam nadzieję, że Gosi będzie smakować, a ja wrócę niebawem ze zdjęciami ze Szczecina :)
Trzymajcie się!
Marta


2 komentarze:

  1. Mmm, jakie cudne opakowanie dla tak zacnego trunku! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow...marvelous project, Marta !!!
    I love all these details so perfect and Tilda is very so cute.
    Big hugs, Mumur.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)