piątek, 14 listopada 2014

38. Art Journal & Julie Nutting

Hejka! Wiem, wiem miałam pokazać świąteczne prace, no ale! W ostatnie wieczory trochę sobie pochlapałam.

Długo zwlekałam, zastanawiałam się nad journalem, aż w końcu napadła mnie myśl - zrobię! I znalazłam sobie bazę (smashowy zeszycik), na biurko wyłożyłam media i zaczęłam zabawę. Co za frajda! Po prostu kombinowanie, masa warstw, odkrywanie nowych materiałów, brak ograniczeń, pełna dowolność, tylko ja i mój świat - spodobało mi się!

Na okładce znalazł się kilkuwarstwowy stempel Julie Nutting od Primy Marketing. Stempel odbiłam kilka razy, w różnych papierach, powycinałam, i pokryłam dodatkowo brokatem oraz pociętą folią (shaved ice). Buźkę stempla zarumieniłam markerami Copic.


Użyłam sporej ilości gesso, na początku, malując nim całą bazę i potem np. gdy chlapań wyszło za dużo. Chlapałam mgiełkami Primy Marketig oraz 13Arts.


Papier z Makowego Pola idealnie nadał się jako sukienka dla lali!


Użyłam też różnych stempli: ScrapBerry's i 7Gypses.A stemplowałam tuszem distress i momento :)



Oprócz lali, głównym elementem okładki są kółeczka zębate. Wybrałam je ze względu na trwające wyzwanie (listopadowe) na scrapki-wyzwaniowo, ale poza tym bardzo mi tu podpasywały. 
Niestety nie udało mi się na czas zdobyć tych oryginalnych, dlatego użyłam zębatek tekturkowych. Pokryłam je gesso, popsikałam mgiełkami i użyłam ciemno szarej pasty strukturalnej z dodatkiem brokatu. Szarą pastę strukturalną użyłam też na brzegach journalna, by go przyciemnić, oraz dookoła lali :)


I wiecie co? Już mam chęć na kolejne mediowanie! Czas na pierwszy wpis w moim art journalu!

Pozdrawiam! :)
zaborowska.art@gmail.com

FANPAGE       BLOGLOVIN        INSTAGRAM

8 komentarze:

  1. genialny :D taki trochę romantyczny, trochę szalony :D tło fantastyczne, brokatowa kiecka też :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne tło i super kolory :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapki-wyzwaniowo :) Bardzo ciekawy projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowny projekt!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Great mixed media bit using the Prima doll! Thanks so much for joining us @ Scrapki-Wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Shining and girlish project!:) Thank you for joining us at Scrapki-Wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely project!! Thanks for playing with us at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)